A különféle termékek és szolgáltatások folyamatos áramlása az, ami a jelen gazdaságot igyekszik előre vinni. Bár alapjaiban kérdőjelezhető meg, hogy ez az üzleti modell mennyire előnyös a társadalomra nézve, de ettől még ebben élünk és amíg a nagyvállatok érdeke az, hogy a dolgok így működjenek, addig így is fognak. Több marketing könyv van, amiből hasznos információk nyerhetőek ki. Nem elég csupán egy jó ötlettel előállni, hiszen azt valamilyen módon muszáj eladni az embereknek.
A kezdetekben ez még másként működött, hiszen kevesebb volt a vállalkozások száma, de ezt követően a dolgok megváltoztak. Természetesen egyetlen marketing könyv esetében sem mondható el egyértelműen, hogy abban szerepel a tökéletes recept. Ettől függetlenül, azért minden írás rejt magában valamilyen titkot, amire bátran lehet alapozni.
A profil mindig meghatározó, hiszen korántsem mindegy, hogy éppen kiknek szól az adott reklám. Ez egy külön szakma, amit szem előtt kell tartani és nem elvárni, hogy azonnal minden trükk bejöjjön. Megéri több marketing könyvet fellapozni, mielőtt a végső stratégia összeáll.